FORD 1.0 ECOBOOST M1DA M2DA
SILNIK PO REGENERACJI
Z NOWĄ GŁOWICĄ
BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH
DOPROWADZONY DO STANU FABRYCZNEGO
- KOD SILNIKA: M1DA M2DA M1JA M1JU M1DD M1DC
- POJEMNOŚĆ: 1.0 ECOBOOST
- MOC: 74, 92 KW
- PRZEBIEG: 0 KM
STOSOWANIE:
FORD
- FOCUS III (2010 – )
- C-MAX II (2010 – 2019)
WADĄ FABRYCZNĄ SILNIKÓW 1.0 ECOBOOST JEST PĘKAJĄCA GŁOWICA – W TYM PRZYPADKU REGENERACJA GŁOWICY NIE DAJE GWARANCJI USUNIĘCIA WADY. Z TEGO POWODU W SILNIKU ZASTOSOWANA ZOSTAŁA NOWA GŁOWICA.
Co wyróżnia nas od tańszych ofert ?
NIE STOSUJEMY ROZWIĄZANIA CZĘŚCIOWEJ REGENERACJI!
WSZYSTKIE części wymieniamy na nowe!
Poprzez profesjonalnie przeprowadzoną regenerację silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to, że cała regeneracja dokonywana jest na NOWYCH CZĘŚCIACH.
CENA JEST GWARANCJĄ JAKOŚCI, KTÓRA OZNACZA MAKSYMALNĄ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA.
Proces regeneracji obejmuje:
Blok silnika
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
- sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
- planowanie płaszczyzny bloku
- montaż nowych tulei
- honowanie tulei
- montaż nowych tłoków
- montaż nowych pierścieni tłokowych
- legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
- polerowanie wału
- montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
- montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
- montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
- montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
Warunkiem koniecznym jest zdanie starego silnika bez dziury w bloku.
Cena netto na export VAT 0%
Udzielamy gwarancji – 12 miesięcy – bez limitu kilometrów !
WADĄ FABRYCZNĄ SILNIKÓW 1.0 ECOBOOST JEST PĘKAJĄCA GŁOWICA – W TYM PRZYPADKU REGENERACJA GŁOWICY NIE DAJE GWARANCJI USUNIĘCIA WADY. Z TEGO POWODU W SILNIKU ZASTOSOWANA ZOSTAŁA NOWA GŁOWICA.
Lokalizacja
SOB: 08:00 - 12:00