JAGUAR LAND ROVER 2.0 204DT
SILNIK REGENEROWANY
BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH
DOPROWADZONY DO STANU FABRYCZNEGO
- KOD SILNIKA: 204DT
- POJEMNOŚĆ: 2.0
- MOC: 110/120/132/177 KW
- PRZEBIEG: 0 KM
STOSOWANIE:
JAGUAR
- E-PACE (2017 – )
- F-PACE (2015 – )
- XE (2015 – )
- XF II (2015 – )
LAND ROVER
- DISCOVERY V (2016 – )
- DISCOVERY SPORT (2014 – )
- RANGE ROVER EVOQUE (2018 – )
- RANGE ROVER VELAR (2017 – )
- DEFENDER (2019 – )
- RANGE ROVER SPORT II (2016 – )
Co wyróżnia nas od tańszych ofert ?
NIE STOSUJEMY ROZWIĄZANIA CZĘŚCIOWEJ REGENERACJI!
WSZYSTKIE części wymieniamy na nowe!!!
Części takie jak: tłoki, pompy oleju zawsze stosujemy nowe!!!
Poprzez profesjonalnie przeprowadzoną regenerację silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to, że cała regeneracja dokonywana jest na NOWYCH CZĘŚCIACH.
CENA JEST GWARANCJĄ JAKOŚCI, KTÓRA OZNACZA MAKSYMALNĄ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA.
Proces regeneracji obejmuje:
Głowica
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części elementów głowicy, wałka rozrządu, elementów klawiatury
- sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- planowanie, szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika
- frezowanie gniazd zaworowych ew wymiana na nowe
- montaż nowych zaworów
- docieranie przylgni zaworowych
- wymiana prowadnic zaworowych
- wymiana uszczelniaczy zaworowych
- sprawdzanie sprawności sprężyn zaworowych
- montaż nowej uszczelki głowicy
- montaż nowych śrub głowicy
Blok silnika
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
- sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
- planowanie płaszczyzny bloku
- montaż nowych tulei
- honowanie tulei
- montaż nowych tłoków
- montaż nowych pierścieni tłokowych
- legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
- polerowanie wału
- montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
- montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
- montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
- montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
Warunkiem koniecznym jest zdanie starego silnika bez dziury w bloku.
Cena netto na export VAT 0%
Udzielamy gwarancji – 12 miesięcy – bez limitu kilometrów !
ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE:
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 – 17:00
Masz dodatkowe pytania ? Chcesz wiedzieć więcej na temat konkretnego silnika, przeprowadzanej regeneracji ?
ZADZWOŃ:
![O nas Kapart silniki Honda](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_1.png)
![2_2](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_2.png)
![2_3](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_3.png)
![2_4](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_4.png)
![2_5](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_5.png)
![2_6](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_6.png)
![2_7](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_7.png)
![2_8](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_8.png)
![2_9](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_9.png)
![2_10](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_10.png)
![2_11](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_11.png)
![O nas Kapart Silniki Rzeszów](https://www.kapartsilniki.pl/wp-content/uploads/2022/04/2_12.png)
Lokalizacja
PN-PT: 08:00 - 17:00
SOB: 08:00 - 12:00
SOB: 08:00 - 12:00