JUKE QASHQAI II 1.2 T HRA2
SILNIK PO REGENERACJI
Z NOWYMI TŁOKAMI
BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH
DOPROWADZONY DO STANU FABRYCZNEGO
- KOD SILNIKA: HRA2
- POJEMNOŚĆ: 1.2 DIG-T
- MOC: 85 KW
- PRZEBIEG: 0 KM
STOSOWANIE:
NISSAN
- JUKE F15 (2010 – )
- PULSAR C13 (2014 – )
- QASHQAI II (2013 – )
Co wyróżnia nas od tańszych ofert ?
NIE STOSUJEMY ROZWIĄZANIA CZĘŚCIOWEJ REGENERACJI!
WSZYSTKIE części wymieniamy na nowe!!!
Części takie jak: koła zmiennych faz rozrządu, tłoki, pompy oleju zawsze stosujemy nowe!!!
Poprzez profesjonalnie przeprowadzoną regenerację silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to, że cała regeneracja dokonywana jest na NOWYCH CZĘŚCIACH.
CENA JEST GWARANCJĄ JAKOŚCI, KTÓRA OZNACZA MAKSYMALNĄ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA.
Proces regeneracji obejmuje:
Głowica
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części elementów głowicy, wałka rozrządu, elementów klawiatury
- sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- planowanie, szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika
- frezowanie gniazd zaworowych ew wymiana na nowe
- montaż nowych zaworów
- docieranie przylgni zaworowych
- wymiana prowadnic zaworowych
- wymiana uszczelniaczy zaworowych
- sprawdzanie sprawności sprężyn zaworowych
- montaż nowej uszczelki głowicy
- montaż nowych śrub głowicy
Blok silnika
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
- sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
- planowanie płaszczyzny bloku
- montaż nowych tulei
- honowanie tulei
- montaż nowych tłoków
- montaż nowych pierścieni tłokowych
- legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
- polerowanie wału
- montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
- montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
- montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
- montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
Warunkiem koniecznym jest zdanie starego silnika bez dziury w bloku.
Cena netto na export VAT 0%
Udzielamy gwarancji – 12 miesięcy – bez limitu kilometrów !
W odpowiedzi na pytania klientów, którzy kupili silnik używany, który szybko stracił swoją żywotność. Silniki HRA2 oraz H5F robią niskie przebiegi i szybciej się zużywają. Silniki używane mają przejechany określony przebieg co oznacza, że czas ich eksploatacji jest dużo krótszy.
U Nas zakupisz silnik po regeneracji z nowymi częściami w cenie silnika używanego, który jest jak nowy, posiada parametry nowego silnika.
Nasze silniki są poprawione konstrukcyjnie.
SILNIK SKŁADANY NA ORYGINALNYCH CZĘŚCIACH SERWISOWYCH
-POMPA OLEJU – ORYGINALNY KOD OEM
-ROZRZĄD POPRAWIONY – ORYGINALNY KOD OEM
Lokalizacja
SOB: 08:00 - 12:00