RENAULT MASTER III 2.3 DCI M9T
SILNIK PO REGENERACJI
BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH
DOPROWADZONY DO STANU FABRYCZNEGO
- KOD SILNIKA: M9T670 M9T672 M9T676 M9T680 M9T872 M9T876 M9T880 M9T882 M9T870
- POJEMNOŚĆ: 2.3 DCI
- PRZEBIEG: 0 KM
STOSOWANIE:
RENAULT
- MASTER III ( 2010 – )
OPEL
- MOVANO B ( 2010 – )
NISSAN
- NV400 ( 2011 – )
Co wyróżnia nas od tańszych ofert ?
NIE STOSUJEMY ROZWIĄZANIA CZĘŚCIOWEJ REGENERACJI!
WSZYSTKIE części wymieniamy na nowe!!!
Części takie jak: tłoki, pompy oleju zawsze stosujemy nowe!!!
Poprzez profesjonalnie przeprowadzoną regenerację silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to, że cała regeneracja dokonywana jest na NOWYCH CZĘŚCIACH.
CENA JEST GWARANCJĄ JAKOŚCI, KTÓRA OZNACZA MAKSYMALNĄ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA.
Proces regeneracji obejmuje:
Głowica
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części elementów głowicy, wałka rozrządu, elementów klawiatury
- sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- planowanie, szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika
- frezowanie gniazd zaworowych ew wymiana na nowe
- montaż nowych zaworów
- docieranie przylgni zaworowych
- wymiana prowadnic zaworowych
- wymiana uszczelniaczy zaworowych
- sprawdzanie sprawności sprężyn zaworowych
- montaż nowej uszczelki głowicy
- montaż nowych śrub głowicy
Blok silnika
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
- sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
- planowanie płaszczyzny bloku
- montaż nowych tulei
- honowanie tulei
- montaż nowych tłoków
- montaż nowych pierścieni tłokowych
- legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
- polerowanie wału
- montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
- montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
- montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
- montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
Warunkiem koniecznym jest zdanie starego silnika bez dziury w bloku.
Cena netto na export VAT 0%
Udzielamy gwarancji – 12 miesięcy – bez limitu kilometrów !
ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE:
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 – 17:00
Masz dodatkowe pytania ? Chcesz wiedzieć więcej na temat konkretnego silnika, przeprowadzanej regeneracji ?
ZADZWOŃ:
Lokalizacja
PN-PT: 08:00 - 17:00
SOB: 08:00 - 12:00
SOB: 08:00 - 12:00