MB VITO 2.2 CDI 651940 NOWY WAŁ
SILNIK PO REGENERACJI
BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH
DOPROWADZONY DO STANU FABRYCZNEGO
NOWY WAŁ
- KOD SILNIKA: 651.940
- POJEMNOŚĆ: 2.2 CDI
- MOC: 100, 120 KW
- PRZEBIEG: 0 KM
STOSOWANIE:
MERCEDES
- VITO ( 2010 – )
Co wyróżnia nas od tańszych ofert ?
NIE STOSUJEMY ROZWIĄZANIA CZĘŚCIOWEJ REGENERACJI!
WSZYSTKIE części wymieniamy na nowe!!!
Części takie jak: tłoki, pompy oleju zawsze stosujemy nowe!!!
Zastosowano NOWY wał korbowy
Poprzez profesjonalnie przeprowadzoną regenerację silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to, że cała regeneracja dokonywana jest na NOWYCH CZĘŚCIACH.
Jako nieliczni dokonujemy legalizacji tj. osiowania, dzięki temu eliminujemy wady fabryczne występujące w tych silnikach. Prawidłowo wykonana legalizacja bloku zmniejsza luz poprzeczny na wale, dzięki temu silnik pracuje ciszej i wydłuża się jego żywotność.
CENA JEST GWARANCJĄ JAKOŚCI, KTÓRA OZNACZA MAKSYMALNĄ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA.
Proces regeneracji obejmuje:
Głowica
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części elementów głowicy, wałka rozrządu, elementów klawiatury
- sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- planowanie, szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika
- frezowanie gniazd zaworowych ew wymiana na nowe
- montaż nowych zaworów
- docieranie przylgni zaworowych
- wymiana prowadnic zaworowych
- wymiana uszczelniaczy zaworowych
- sprawdzanie sprawności sprężyn zaworowych
- montaż nowej uszczelki głowicy
- montaż nowych śrub głowicy
Blok silnika
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
- sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
- planowanie płaszczyzny bloku
- montaż nowych tulei
- honowanie tulei
- montaż nowych tłoków
- montaż nowych pierścieni tłokowych
- legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
- polerowanie wału
- montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
- montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
- montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
- montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
Warunkiem koniecznym jest zdanie starego silnika bez dziury w bloku.
Cena netto na export VAT 0%
Udzielamy gwarancji – 12 miesięcy – bez limitu kilometrów !
Lokalizacja
SOB: 08:00 - 12:00